fredag 18 juni 2010

Ask för hemligheter

Jag har en superkreativ kollega på jobbet som är världsmästare på att scrappa. Nu i samband med att jag ska vara tjänstledig fick jag en liten ask i present, som hon har vikt och utsmyckat alldeles själv. - Helt bedårande!


En grön ask till Fröken Grön, - tänk så passande!


Bilden på locket går att lyfta på, som ett kort, och undertill finns ett vackert litet budskap:


Kika gärna in på denna suveräna kreatörs inspirerande blogg: Lottas Vrå.

Efter ett besök här vet man verkligen vad man kan göra om det regnar i sommar! (Det är nästan så att man hoppas att det gör det!)

3 kommentarer:

  1. Så fin!
    Vilken tanke den är skapad med!

    Trevlig regnfri, solig kreativ helg önskar jag dig!

    SvaraRadera
  2. Självklart ska Tant Grön ha en grön ask!
    Kul att du gillar den!

    Sköt om dig!
    Kramar
    Lotta

    SvaraRadera
  3. Vilken trevlig och söt liten ask. Kul att du har så pyssliga vänner och kollegor.

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!