måndag 2 juli 2012

OXXO

Sambon hade ärenden in till stan idag, och jag var inte sen att haka på. Det blev kaffe och fantastisk hemlagad glass på Darins och efter det spontant inköp av fint halsband från OXXO i en intilliggande reabutik; silverkedja med hjärta som är bulligt och lite småklumpigt. (Precis som sin nyblivna ägare, hihi!)


På hemvägen avverkade vi två närliggande plantskolor, för inköp av lite smått och gott till vårt nya trädgårdsprojekt. Mer om det imorgon!

P.S. Mamma, ser du att jag använder din fina tunika! D.S.

10 kommentarer:

  1. Snyggt!

    Fin tunika...............

    Kramen ,
    Anneli

    SvaraRadera
  2. **Så fint! Nu längtar jag till imorgon "nyfiken", kramen/Emma**

    SvaraRadera
  3. Bullig, du?
    Inte en chans...
    Superfint!!

    kramen

    SvaraRadera
  4. Enkelt och väldigt snyggt!
    Det gillar jag.

    Och vilket kap med alla gamla krukor! På fredag ska jag på loppis igen, letar efter flera fåglar förstås=))

    SvaraRadera
  5. Jättefint, både halsband och tunika!

    SvaraRadera
  6. Vilket fint halsband du köpt!
    Det gjorde du rätt i!

    Ha en fin kväll!

    Kram Annica

    SvaraRadera
  7. Vilket jättefint halsband! Jag skulle vilja ha något nytt halsband faktiskt. Kom på det nu liksom.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Jättevackert hjärta och fin tunika till! Mammma är säkert stolt!:)
    Lisa

    SvaraRadera
  9. Vad skönt att kunna ta en liten runda till sta´n - bara för att...
    Nyfiken på att se vad det ska bli för ett litit projekt nu!
    //Ulrika

    SvaraRadera
  10. nya trädgårdsprojekt, det lät roligt.. och nu blev jag nyfiken ;)

    själv fick jag ett hemma snickrat buske/blom stöd över och vipps när mannen var borta insåg jag att jag måste skaffa mig en rabatt till.

    visst kan man tänka så ? ;)

    // elisabeth i Vännäsby

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!