fredag 21 september 2012

Änglar, finns dom?

Nog vill man tro att det är sant att änglar finns. Att vi alla har en hemlig beskyddare som tassar vid vår sida i ur och skur, i nöd och lust. Efter vårt besök i Los Angeles i våras, där jag sprang på den här härliga uppenbarelsen, vill jag tro på änglar ännu mer:


För vem skulle inte vilja ha sällskap av en helig beskyddande snubbe i hawaiiskjorta, YMCA-mustasch och stålbågade glasögon? Som dessutom kånkar runt på en kamera? Vem vet, han kanske till och med är bloggare, haha!

"Glöm inte bort att änglarna finns, att dom är här för att se hur du har det.
Och dom kan hjälpa dig fast dom inte syns.
Glöm inte bort att änglarna finns!"

13 kommentarer:

  1. Hej!

    Klart att änglarna finns, du skulle kolla min dotters änglasamling,har ca 500 st. Hör av dig om du vill se den.

    Ha en skön helg i höstrusket.

    Kram EvaA

    SvaraRadera
  2. Oj, vilken snubbe!

    Det önskar vi väl alla att vi har någonslags skyddsängel bredvid oss.........

    En fin helg önskar jag dig,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Den där var en ovanlig skapelse minsann.

    Änglar finns nog, det tror jag.

    Kram

    SvaraRadera
  4. **Klart dom finns, jag har en vid min sida & härom veckan fick jag reda på vem det är =) Ha det bäst/Kramiz/Emma**

    SvaraRadera
  5. Klart att dom finns! Och den där änglasången sjöng vi på kyrkans barntimmarna när jag var liten :)

    SvaraRadera
  6. Självklart finns det änglar! :o)

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Haha, vilken skön ängel! Och jag hoppas och tror att de finns. Åtminstone känns det så ibland... Ha en fin helg! Kram Hanna

    SvaraRadera
  8. Hehe, cool snubbe!
    Garanterat en bloggande ängel=))

    Nog finns det änglar, både här och där.
    Det är jag övertygad om!

    SvaraRadera
  9. Klart att det finns änglar!
    Och var lite försiktig när du städar, för dammtussarna under sängen - det är änglarnas tofflor!
    Ha en bra helg!
    Ulrika

    SvaraRadera
  10. klart det finns änglar.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  11. Klart änglar finns! Kanske ser de inte precis ut så där, men ibland kan man behöva göra en sån ängel för att påminna om att det FINNS änglar.
    Änglar är Guds utsända för att finnas, hjälpa och rädda. Under sker varje dag, hjälp kommer när man ber och änglar finns runt om oss varje dag!
    Det är skönt att veta!

    Kram och ha en fin dag!

    Linnéa

    SvaraRadera
  12. Haha, vilken cooling! Ser ut som Paul Newman med underbett...

    Tog du honom med dig hem? Jag tror han hade "gjort sig" bredvid UFO:t :)

    En härlig regnfri söndag önskar jag dig!
    Tamara

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!