lördag 15 september 2012

Plåtlådor

Inte klarade jag att göra ingenting idag... Jag tog mig en solotur in till Kristianstad, där jag strosade i klädaffärer i lugn och ro, spanade lite i inredningsaffärer, klämde på handväskor, provade läppstift och handlade pumpor och ljung på torget. Korv med bröd fick jag också. En rätt trevlig dag, faktiskt!

På vägen hem svängde jag inom Mio, som brukar ha rätt kul grejer på sin avdelning för inredningsdetaljer. Där hittade jag två plåtlådor som det riktigt stod mitt namn på; en gul och en grön i lite ruffigt stuk. (Fast jag är född -71, så siffrorna stämmer inte riktigt, hihi!)


De hamnar nog nere i pysselrummet, tror jag. Annars finns det andra ställen jag skulle kunna tänka mig att ha dem på. Lådor för förvaring kan man helt enkelt inte få för många av, iallafall inte i det här huset.

10 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag...och mysiga och bra lådor
    Önskar dig också en skön helg, kram från Maria

    SvaraRadera
  2. Riktigt nice! Grymt impad att du höll dig ifrån Osby ;) eller du har kanske varit där innan i veckan?

    SvaraRadera
  3. Dom vill jag också ha!! Så snygga!!

    kram

    SvaraRadera
  4. Tänk att Mio har sånt, de ser ju gamla ut...........
    Snygga!!!!!!!!!!!!

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  5. Men hallå, den gröna är ju min då. Jag är ju född 72.

    Stockrosorna kommer grävas upp i morgon. Har du ärende i närheten under veckan? Jag sätter dem i jord så länge.

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Supersnygga! Skulle passa mig och mannen perfek, 72 och 73 är våra år!

    SvaraRadera
  7. Då tar jag den gula med 73 på då! Plåt är dessutom bra att förvara saker i, så att mössen inte kommer åt dem. Jag såg en liten gynnare i källaren idag. Hoppas den kliver i fällan i natt!

    Ha en fortsatt fin helg. Kram!

    SvaraRadera
  8. fina lådor.
    Ha nu en fin kväll och en bra start på den nya veckan.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  9. Supersnygga lådor!
    Ha en fin helg!
    // Mia

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!