måndag 31 december 2012

Hej då 2012!

Tänk att ännu ett år är till ända. Det känns märkligt att dagarna susar förbi så snabbt. Ibland hänger jag inte riktigt med, men när jag möter mitt ansikte i spegeln om morgnarna så inser jag ju att jag ändå har blivit 365 dagar äldre sedan förra gången det var nyår...

Vad kommer man då minnas från bloggåret 2012? Från ett personligt perspektiv har det varit ett år som (trots det trista sommarvädret) förde med sig många sköna dagar i trädgården, där en hel del nya projekt faktiskt blivit klara. Det är också året då vi äntligen kom iväg till Los Angeles för att hälsa på sambons syster, vilket verkligen var på tiden. Många loppisar med varierande fynd har det ju också blivit.


Hej då 2012! Nu håller vi tummarna för att 2013 ska bli ett lika fint år. Nog är det något visst med 365 nya oskrivna blad i kalendern. Gott nytt år och på återseende önskar jag till alla er fina bloggläsare!

14 kommentarer:

  1. GOTT NYTT ÅR !!

    jag följer dig så gärna under 2013. Ha en fin kväll..

    //

    Elisabeth i V-by

    SvaraRadera
  2. Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig också, kram Marie-Louise!

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år önskar jag dig också!

    SvaraRadera
  4. Ja, tiden rusar ju iväg och år läggs till år... Hm, 2012 gick i ett huj känns det som.

    Jag önskar dig ett riktigt gott nytt år med många fina trädgårdsstunder och ett och annat loppisfynd :-)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Ett riktigt Gott Nytt År och tack för alla trevliga inlägg.

    Kram EvaA

    SvaraRadera
  6. Det är nästan lite pirrigt att börja ett nytt år.
    Spännande att se vad 2013 bär med sig och mycket av det bestämmer vi ju själva. Vad vi väljer att göra, lägga tid på...Jag hoppas att vi kommer träffas live igen i alla fall.

    Gott nytt år!

    SvaraRadera
  7. Detsamma till dig! Snart ska vi väcka våra trädgårdar igen! Wiiii

    SvaraRadera
  8. Tack fina du för många fina inlägg du bjudit på!

    Vi hoppas på ett fint år 2013 i bloggvärld och verkliga livet.....

    Gott nytt år,
    Anneli

    SvaraRadera
  9. Gött nytt år.Jag följer dej gärna nästa år..o ser vad för kul du hittar på;O)

    SvaraRadera
  10. Gott nytt..

    Massor med nytt att fylla dagarna med.

    Kram Marie

    SvaraRadera
  11. Jag vaknade i morse och kände att nu ska det gamla ut!
    Bort med julpynt och damm=))
    Sen blev jag trött och satte mig framför datorn istället, hehe.

    Men visst finns det något spännande med ett nytt år.
    Tror det kommer att bli bra!

    SvaraRadera
  12. Kram och god fortsättning på det nya året!

    SvaraRadera
  13. I just like the helpful info you supply to your articles.
    I will bookmark your blog and test once more here regularly.

    I am reasonably certain I will be informed many new stuff proper right here!
    Best of luck for the following!

    Also visit my weblog; Las Vegas Kenmore Parts

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!