tisdag 19 februari 2013

Poppelkvistar och ny gardin

För flera veckor sedan köpte jag en bukett i byns finaste lilla blomsteraffär. Den hade några yviga poppelkvistar nedstuckna som utfyllnad, och de är verkligen seglivade måste jag säga. Nu är jag inne på den tredje omgången tulpaner där jag har kunnat återanvända kvistarna. 


Kvällens projekt är att sätta upp en ny sovrumsgardin (den här i färgen grafit) som jag har skickat efter från Nyblom och Kollén. Jag väntar bara på att skruvdragaren ska bli färdigladdad, så att jag kan skruva upp en ny gardinstång. Vänta är ju inte min grej, precis...

5 kommentarer:

  1. Den gardinen har jag sett på plats, jättefin!!

    kram

    SvaraRadera
  2. Ska inspekteras imorgon när ungarna vaknat! Fin var den minsann!

    SvaraRadera
  3. Vilken fin bukett!Jättefin gardin också. Gillar den typen.
    Lycka till med skruvdragaren :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. En del dekorationskvistar är verkligen långlivade! Tala om återbruk! :)
    Så vackert med vitt och grön!
    Det blir jättesnyggt med den hissgardinen!
    Kram
    LIsa

    SvaraRadera
  5. Impad, skulle själv skruva ihop en skohylla ikväll medans Jonas fixade hatthyllan. Jag hann inte ens få i EN skruv innan han var klar (och den var fel..). Sätta upp gardinstång låter mycket avancerat i mina öron!

    Nyblom & Kollen, fint ska det va! Här hemma har det inköpts gardin från Ellos, ja, det som inte är fr IKEA förstås...

    KRAM!!!!!!!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!