lördag 1 juni 2013

Härlig dag på Wanås

Idag har vi varit på Wanås tillsammans med makens sida av familjen. Vi brukar åka hit tillsammans en gång om året för att titta på årets konstutställning, och den här gången passade vi även på att fira en 70-årsdag. Omgivningarna här är verkligen bedövande vackra, inte minst nu när rhododendron står i full blom. Här kommer en liten bildkavalkad:








Jag kan verkligen rekommendera en utflykt hit om ni har vägarna förbi Östra Göinge i sommar. Ja, Wanås är kanske till och med värt en liten omväg!

5 kommentarer:

  1. Jessica, grannen1 juni 2013 kl. 21:52

    Jag måste definitivt ta en väg dit! Buren i dammen var ju asskön! :)

    SvaraRadera
  2. Wow, vilket ställe! Ytterligare ett att lägga till önskelistan alltså! ;-)

    Mvh
    Frida

    SvaraRadera
  3. Det känns som att det är ett toppenställe utifrån bilderna!
    Den där grejen på bryggan som ser ut som en bur är ser ju fantastisk ut.
    Fina bilder!!

    SvaraRadera
  4. Jaaa det är det verkligen, trots att jag bor i nordvästra hörnet och trots att banverket envisas med att stänga av järnvägen HBG- Hässleholm för andra sommaren i rad..och man får åka buss någon timme så är det väl värt ett årligt besök... allting något nytt att upptäcka..Så Wanås rekommenderas å det varmaste..
    evalott

    SvaraRadera
  5. Jättefina bilder! Tänk att jag fortfarande inte varit där. Nu satte jag direkt upp Wanås på min lista över önskeställen att fotografera på.

    Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!