onsdag 20 november 2013

Stjärna med galge

Den här coola stjärnan med fiffig galge fick följa med mig hem efter inspirationskvällen på byns finaste lilla blomsteraffär för ett par veckor sedan. Den är öppningsbar och kan fyllas med lite vad som helst. Just  nu har jag pillat in lite mossa (som mest är brun och barrig, haha!) men det kanske blir något annat sen. 


Annars håller jag mig så gott jag kan med att plocka fram adventspyntet för tidigt. Men jag kan inte säga annat än att jag lääääängtar...

4 kommentarer:

  1. härlig sak det där, jag har börjat lite smått med advents pynt. Det är så mysigt. Men först har jag sökt på internet efter vad lYCKA är ? Men min dotter hade svaret. Kolla in hos mig... :)

    SvaraRadera
  2. Självklart ska du pynta NU! Njut medans man njuter av det :)

    SvaraRadera
  3. Vilken fin stjärna och så fiffig med lite olika innehåll efter tillgång.

    Idag tog jag fram stakarna! Det är ju så mörkt, men jag ser att det nog är BARA jag som tänt mina! :)
    kram
    Lisa

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!