tisdag 14 januari 2014

Vinter för en stund

Så kom det lite snö över Skåneland till slut. Inte mycket, men tillräckligt för att det helt plötsligt skulle komma att kännas som vinter för en stund. Inte för att den låg kvar så länge, men jag fick iallafall tassa på knastrig nysnö när jag gick till körövningen igår kväll.


Ikväll genomgår jag en liten TV-kris. Ska man se starten på Trädgårdskampen på SVT1 eller nypremiären av Bygglov på TV4? Känner jag mig själv rätt, så kommer jag att zappa mellan kanalerna. Om inte annat så kan man ju alltid kolla på nätet i efterhand.

7 kommentarer:

  1. Lätt val! Trädgårdskampen så man slipper reklamen på fyran. Bygglov ser man på play sen UTAN reklam! Hepp!

    SvaraRadera
  2. Se där ja, då har ni också fått lite snö! Lite härligt är det ju ändå och lite ljusare framför allt!

    Jag gör nog som du ikväll - zappar mellan kanalerna! :)
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. För oss blir det trädgårdskampen! Och snön är helt borta här nere i söder... trist!!!

    SvaraRadera
  4. Då gör jag ett nytt försök. Igår satt jag och skrev i ditt kommentarsfält säkert 4 ggr, men det gick aldrig att sända iväg, så nytt försök idag, men med annan text...det kanske var den det berodde på fniss....Jaaa du , jag har samma tanke, vet inte vilket jag skall se,,,blir nog båda om jag känner mig rätt Ha det gott. Kram

    SvaraRadera
  5. Jag valde trädgårdskampen. Var sådär.

    Vinter hade vi i c 6-7 timmar igår. Var det allt för denna säsongen tro???

    Kram

    SvaraRadera
  6. Här blev det också Trädgårdskampen. Så där tycker jag, men kanske blir det bättre när man lär känna deltagarna lite mer. Kul iaf att de lyckats hitta en bred mix av stilar och "typer".

    Semla! Gillar! Många!


    SvaraRadera
  7. det är tur att man kan kolla senare på sina favorit program.

    Härlig grön stol du har sett på IKEA. den skall jag också vilja ha..

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!