söndag 24 augusti 2014

Snart dags för Bäckaskog

Idag om en vecka är det dags för den årliga trädgårdsdagen på Bäckaskog slott; ett evenemang som har blivit lite av en tradition för mig och flera andra trädgårdsbloggare. Det brukar vara ett härligt tillfälle att frossa i trädgårdsinspiration, njuta av vacker slottsmiljö och träffa härliga trädgårdsmänniskor, och förhoppningsvis blir det så i år också!


Ni som tänker er dit på söndag får gärna höra av er i kommentarsfältet eller via mail, så kanske vi får ihop en liten bloggträff i år också. Hoppas vi ses!

11 kommentarer:

  1. Jag tänkte åka dit, så då ses vi säkert där i år igen!
    Ha en skön vecka
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nu tror jag bestämt att en liten bit av ert hus är med i sydsvenskan igen !!!
    evalott

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Evalott! Jag såg det på tidningens nätupplaga! Bilderna från reportaget tidningen gjorde här måste ha hamnat i deras bildbank. Känns OK att de används, så länge det är i positiva sammanhang.

      Radera
  3. Vet inte hur det blir för min del nästa helg 😭 om jag ska dit behöver jag gem innan två o det känns väl stressigt tror jag nog va?

    SvaraRadera
  4. Jag ska till Bäckaskog till helgen!
    Vore kul att ses igen.
    Ulrika

    SvaraRadera
  5. Jag kommer!Vet inte om jag har ditt mobilnummer men jag tror det. Vi kan ju höras för ses ska vi ju absolut.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror jag har ditt nummer, Marina. Skickar ett SMS!

      Radera
  6. Har fortfarande inte tagit ställning till Bäckaskog, men det brukar ju sluta med att jag åker dit. Då ses vi i sånt fall.

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Och nu är det väl ett av de få tillfällen jag önskar jag bodde någon annanstans...hade liiite närmare!! Hoppas det blir stor uppslutning och att det blir en härlig bloggträff!!
    kram kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!