fredag 24 oktober 2014

Godsaker till badet

Jag unnade mig några timmars komp i eftermiddag och tog tidig helg. Bussväntetiden (en sisådär 15 minuter) tillbringade jag på fina butiken Fröjd, där jag shoppade loss på badrumssektionen. Det blev en hel del "nödvändigheter" inför höstens kommande bad.


Lyxig tvål och handkräm, en härligt rivig skrubbsvamp...


... borste och svamp på skaft att skrubba ryggen med och en fin glasflaska som man kan hälla över tråkigt plastförpackade lågprisskumbad från mataffären i.


Blubblubblubb på er! Nu tar vi helg!

8 kommentarer:

  1. Verkar vara en härlig affär, vilka fina saker du köpt. Själv ska jag jobba i helgen, men har haft två lediga sköna dagar hemma nu istället. Trevlig helg där i badet!

    /Jenny

    SvaraRadera
  2. O va härligt. Älskar sådant här ♥
    Go helg på dig!
    Kram från Maria

    SvaraRadera
  3. Nu lär vi väl inte se röken av dig i backen mer, eller så känner vi inte igen dig som det russin du lär bli! 💚

    SvaraRadera
  4. Nu ska det badas så det står härliga till förstår jag. Av nån anledning fick jag bilden av Kalle Ankas bad i husvagnen från tecknade jultimmen framför ögonen. Sen scrollade jag ner och såg hur fint ni gjort i källaren. Supermysigt och så långt ifrån Ankan! Vi har också badrummet i källaren, men mysfaktorn är inte riktigt lika hög som hos dig. Det var liskom sönderrenoverat redan när vi tog över.
    Ha det så gott och simma lugnt!
    Anette

    SvaraRadera
  5. Så fint och mysigt ni har fått det!! Både badkaret och kranen är ju helt perfekta! Och dagens inköp blev ju pricken över i :et!
    Kram Marie L

    SvaraRadera
  6. Jag är så avis! Vi står precis i början av en omfattande källarrenovering som så småningom ska leda till ett badrum (dock utan badkar som vi har på annat ställe), men det känns som om det är ljusår tills jag står och väljer badrumsattiraljer... Men någon gång blir det väl klart, tänker jag!
    Kram
    Elin

    SvaraRadera
  7. Visst är det härligt med lite lukta-gott-lyx ibland? Det ser verkligen frestande ut och säkert kommer du att dofta som en fräsch rosenknopp efter DET badet!
    Ha det gött i karet!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  8. Det är ju givet att du ska lyxa till det lite med nya "badprodukter" nu när du faktiskt har en kran till badet och allt.

    Njut på!
    Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!