fredag 31 oktober 2014

Life less ordinary

Maken och jag beslutade oss för en liten minisemester och checkade in oss på The Lodge igår eftermiddag, för några avkopplande timmar på spa, god mat och gott vin i lyxig New England-miljö. "Life less ordinary" utlovas det på hotellets hemsida, och det går inte annat än att hålla med. Det här är onekligen ett ställe utöver det vanliga; ett litet örnnäste mitt uppe på Romeleåsen, ett par mil utanför Lund. Jag låter bilderna tala för sig själva:










Det var andra gången vi var här (förra gången var i samband med vårt bröllop förra året), och vi kommer alldeles säkert att återvända hit fler gånger framöver. Ett dygn här gör livet verkligen lite mindre ordinärt! 

3 kommentarer:

  1. Ser underbart ut. Ett ställe jag skulle kunna trivas på. Ja, en natt i alla fall sen längtar jag nog hem :D.

    Ha en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. så fint det ser ut
    Ha en fin helg
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Vackert och vilket bra tips! Låter som en underbar reträtt för mannen och mig någon gång framöver!

    Ha det toppen!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!