söndag 12 oktober 2014

Skål och musikal

Danska Bloomingville gör himla trevligt vardagsporslin. Under gårdagens traditionsenliga lördagsloppispromenad (vi har TVÅ bra loppisar bara ett hundratal meter upp i backen!) hittade jag en liten skål, som blev min för en guldpeng. Den blir ju finfin att ha lördagskaramellerna i! (Och söndagskaramellerna. Och måndagskaramellerna...


Söndageftermiddagen har jag ägnat åt blommor. Närmare bestämt åt Audrey II i musikalen "Little Shop of Horrors" på Kristianstad teater, där en av tjejerna i min kör gör en stor roll. Ett utomordentligt härligt sätt att avsluta helgen, får jag säga! Hmmm, undra om det är försent att bli musikalstjärna vid 43?

6 kommentarer:

  1. så fin skål
    Ha en fin söndagskväll
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Jag köper första biljetten! 👏👏💚💚

    SvaraRadera
  3. Jättefin skål för alla dagars karameller! Du hittar då alltid så fina och passande saker!
    Kul med musikal och inte är det för sent med en sån karriär! Go for it! :)
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Fin skål! Passar perfekt till gröna fröken!

    Ha det gott!
    Annica

    SvaraRadera
  5. En riktigt vacker skål och färgerna är både lite höst och vår samtidigt, och perfekt för godis!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  6. Jättefin skål, vilket fynd till godiset! Säg till om du får någon roll, då vill jag köpa en biljett!

    /Jenny

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!