onsdag 19 november 2014

Pynt å sånt

Med mindre än två veckor kvar till advent börjar det snart bli dags för en runda till skogen för att införskaffa lite grejer att pynta med. Det är ju så himla mörkt om kvällarna bara, så det får nog vänta till helgen. Jag glömmer så lätt vad jag redan har hemma och vad jag pyntade med året innan. Tur att man har bloggen, så att man kan titta tillbaka! De här fina träsvamparna undrar jag var jag har lagt...


Idag har vi svidat om till vinterdäck på bilen. Jag måste bara gå upp på vinden och leta reda på min vinterjacka, sen är man minsann redo för vinter på riktigt. Bring it on!

4 kommentarer:

  1. Det är mörkt på dagen också! Här!!! Det är roligt att gå och plocka till pynt. Och dom där svamparna måste du ju hitta tillbaka till, i nån låda, nånstans....
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Vinterdäck på ena bilen är fixat. Lilla bilen kvar.

    Ja det är mörkt nu. Mina häckplantor står snällt och väntar i vattenbalja. Får blir till helgen.

    Granris erbjöd sig en fina vän och kollega att fixa till mig. Kan inte bli bättre :).

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att pynta! Det hinner jag aldrig med, fint julpynt är som balsam för själen den här tiden! Hoppas du hittar svamparna :-)

    SvaraRadera
  4. Ja, nu är det minsann inte långt kvar! Igår ville tjejerna att vi minsann skulle planera in i kalendern när vi skulle julpynta! Och så skulle vi ringa mormor och bestämma dag för det årliga julbaket! De är på jul-G! :)
    Kram!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!