onsdag 4 mars 2015

Nja...

Tidigare i vinter fick jag för mig att en grön palm skulle hjälpa till att förvandla vår tvättstuga till ett lyxigt spa. Nja, nu blev det väl kanske inte riktigt så... (När jag ligger i badet är jag fortfarande ack så medveten om att badkaret står i en vanlig källare.) Ja, ja, vad är väl en bal på slottet? Det blev ju inte sämre iallafall. 


Lite impad blir jag ändå över att palmen faktiskt tycks gilla läget, både när det gäller ransonerad temperatur och begränsat solljus. Jag önskar att jag själv var lika tolerant...

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det ser riktigt trevligt och mysigt ut! Fantastiskt är att den trivs i mörker.

    SvaraRadera
  2. Det ser i alla fall jättefint ut på bilden här!
    Tänk, vad mycket en grön växt kan göra för ett rum!

    Sol här idag! Hoppas du också har det!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!