torsdag 3 september 2015

En härlig surprise!

När jag kom hem från jobbet igår, så stod det helt plötsligt två vackra gamla trädgårdsstolar på uppfarten. Bara så där, hux flux, helt utan förvarning. Jag började undra om jag har en okänd välgörare någonstans, men det visade sig minsann vara en känd välgörare. Go'a Tamara (som tidigare bloggade på "Livet på Solsidan") hade städat ur sitt förråd och bestämt sig för att stolarna skulle hitta ett nytt hem, och när hon hade vägarna förbi "Glesbygd" så svängde hon förbi Solhäll och lämnade dem här. Vilken härlig surprise!


Tack snälla Tamara! Jag älskar verkligen stolarna! Och  nog ser de nästan ut som om de hör ihop med mitt nya lilla möblemang nere i köksträdgården? Nästan samma stuk och förmodligen tillverkade runt samma tid. Julen kom tidigt i år!

3 kommentarer:

  1. En verkligt trevlig överraskning! Vad härligt! =)

    SvaraRadera
  2. Hon är inte dum hon, den där Tamara! Jag har en rabatt full av allium som jag fått av henne.

    Stolarna är verkligen jättefina och kommer sitta som gjutna på Solhäll. Önskar att någon skulle lämna av ett litet nätt och lagom slitet trädgårdbord till min försukvist, bara sådär.

    Kram, Karin

    SvaraRadera
  3. Jätte fina!! Önskar jag hade en Tamara i min närhet;)
    Gillar ditt fyndade skåp du målat.
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!