onsdag 14 oktober 2015

Bro över mörka vatten

Min allra bästa höstbild tog jag redan för två år sedan. Den är så vacker att jag inte tycker det är lönt att ens försöka fånga samma motiv i år igen. Visst ser det nästan ut som en akvarellmålning?


Vattnet på bilden är Helge å, bron är just den bro som har gett vårt lilla samhälle sitt namn, och i bakgrunden skymtar kommunens finaste Bed&Breakfast. (Titta här, om ni vill se mer av det.) Den här vyn passerar jag alla dagar som jag åker buss till eller från jobbet. Sämre utsikt kan man ha! Oavsett årstid och väder så är den alltid lika vacker. Nästan som en akvarellmålning, som sagt.

3 kommentarer:

  1. Sagolik bild, så vacker så jag nästan jag drömmer. Förstår att du trivs så bra där i krokarna.
    Kram Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Ja nästan lika vackert som i Norrland:)
    Skorpan

    SvaraRadera
  3. Super fin bild! Som ett vykort!
    Allt gott
    Annika

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!