torsdag 29 oktober 2015

Tips och tips

Ni läsare som huserar i det nordvästra hörnet av vårt härliga landskap; har ni några bra tips på loppisar och/eller antikställen i krokarna runt Båstad/Torekov/Ängelholm? I så fall mottages de tacksamt! Det blir nämligen en tur åt det hållet inom kort. Jag har redan googlat och hittat en del som verkar spännande, men det vore ju förskräckligt om jag missade något riktigt bra ställe!


Till kvällen har jag bunkrat upp med både senaste numret av Lantliv och tillika nummer av Hus&Hem Trädgård. I det sistnämnda har jag redan smygtittat och sett att det finns ett underbart reportage från min gamla bloggkompis Tamaras trädgård. Det måste jag absolut läsa, och det tycker jag absolut att ni ska göra också! (Om inte annat kan ni smygläsa nästa gång ni är på mataffären, hehe!)

4 kommentarer:

  1. Anntikt i Vallberga! Supermysigt ställe!

    SvaraRadera
  2. Grevie IF:s loppisbutik vid Ica Supermarket i Grevie. Kommer inte ihåg öppettiderna på rak arm, men någon gång på helgen har de öppet. Finns även en loppisbutik (VKIF:s) mitt i Västra Karup några km därifrån. Men höjdaren är ändå Vejby loppisbutik i Vejbystrand, men jag har inte koll på om den har öppet vinterhalvåret också. Samtliga dessa är alltså mer av typen loppis än antikt, men det kanske framgår av namnet...
    Kram Elin

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!