lördag 19 mars 2016

Dag på stan

Jag kände (för ovanlighetens skull) för att spana på lite vårkläder, så jag drog in till stan på förmiddagen. Väl där orkade jag (som vanligt) inte prova speciellt mycket, men det var ändå ganska mysigt att skrota runt planlöst och titta på allt fint. Som rosorna och tulpanerna i allsköns färg hos blomsterhandlaren på torget. Masseffekten är verkligen slående!


Att det är påsk i veckan som kommer rådde det ingen tvekan om på stan. Det var fjädrar överallt!


Nu blev det inte så mycket shoppat, men jag fick iallafall med mig ett rejält lass sushi hem, vilket borgar för en finfin lördagkväll i stugan.

2 kommentarer:

  1. Att strosa runt och titta på blomsterbuketter är bra mycket trevligare än att titta på kläder.
    Ha en fin kväll!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Alltid mysigast att gå på stan när man inte måste handla. Trodde jag hade de flesta nyanser på fjädrar, men här ser jag inte mindre än tre som saknas. Rött är faktiskt en kul påskfärg.
    Allt gott
    /Anette

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!