söndag 11 december 2016

När tredje ljuset brinner

Tredje advent har varit stillsam på Solhäll. Maken har suttit och rättat prov hela dagen, och själv har jag mest tassat runt och pysslat lite. Både inne och ute, faktiskt. Lite skidskytte på TV har det också blivit, och en och annan kopp kaffe på det. 


Nu ska jag nog gå ner i källaren och ta mig ett söndagsbad. Ligga där en timme eller så och lyssna på Mordpodden eller Svenska Mordhistorier, tills jag nästan blir mörkrädd. Så kan man också tillbringa tiden på en söndag, hehe!

2 kommentarer:

  1. Vilken vacker tavla!!!
    Lugnt här också, några timmar i skogen, det är så vackert och inga problem att hitta fint pynt när det inte är frost och snö.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Så vackert på din skänk! Här är det vargavinter så det blev en kort promenad idag..
    Skorpan

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!