måndag 19 december 2016

"What does the fox say?"

Som den fryslort jag är, så älskar jag att loda runt i varma mjukiskläder när jag är hemma. I synnerhet på julledigheten, när firandet är över och man liksom inte gör något annat än ligger under en filt och läser. (Med undantag för små motionsrundor från soffan till kylskåpet och tillbaks igen.) När jag sprang på den här roliga och VARMA collegetröjan på H&M i helgen, så kunde jag inte låta bli. Snacka om att jag blir en riktigt foxy lady i jul, haha!


De hade även mörkgröna one-piece-overaller i form av julgranar med röda kulor; inte i grenen haha, men likväl i "grenarna" som stack ut som uddar på armar och ben. (Ja, klicka på länken så får ni se!) Den verkade dock inte vara lika varm och fluffig som rävtröjan, och fullt SÅ roligt ska vi nog ändå inte ha det i jul...

1 kommentar:

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!