tisdag 21 februari 2017

Nostalgi och vårlängtan

Jag letade efter en speciell bild i mitt fotoarkiv igår och fastnade framför datorskärmen i flera timmar. Bilden jag letade efter hittade jag förhållandevis snabbt, men oj vilken nostalgitripp det var att scrolla igenom alla gamla bilder jag har tagit genom åren! Så mycket man har gjort och så mycket man har glömt. Sen kan man ju bli smått sjuk av längtan, som när man hittar bilder som den här. 


Tänk, snart är vi där! Redan nästa vecka är det ju officiellt vårens första månad, iallafall i kalendern. Och sen väntar ett helt orört trädgårdsår alldeles runt hörnet. Jag längtar...

4 kommentarer:

  1. Ljuvligt! Så mycket som jag längtar i år, har jag nog aldrig gjort!
    / Mia

    SvaraRadera
  2. Sommaren har inte kommit till Wales ännu, men väl våren och det syns tydligt i trädgården. Så härligt! Snart dags för Sverige också.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken härlig bild. Så grönt och lummigt. Nog längtar man alltid.

    SvaraRadera
  4. Som man längtar!
    Idag har snön vräkt ner hela dagen och våren känns långt bort. Men snart så....

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!