onsdag 29 mars 2017

Bilköp och lite veckohandling

Dagen började med köp av ny bil, vilket vi egentligen borde ha tagit tag i för länge sedan. Varken maken eller jag är särskilt intresserad av bilar, men lite roligt känns det ändå nu när det väl är gjort. På fredag får vi köra vår första raggarrunda på byn i vårt nya vrålåk, hehe! Kanske slår vi på extra stort och firar med en korv och mos på grillen i grannbyn.


Annars får jag säga att lediga onsdagar går hiskeligt snabbt. Ett bilköp och lite veckohandling senare är det redan dags att krypa upp i soffan och kura skymning. Fast inte mig emot. Jag är så himla bra på det!

1 kommentar:

  1. Grattis till bilköpet! Klart ni ska fira med korv och mos, det hör till!
    Kram Eva

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!