fredag 5 maj 2017

Ännu en fredag

Och så bockar vi av ännu en fredag i kalendern. Det är galet så snabbt tiden går ibland, i synnerhet när arbetsveckan bara har bestått av tre dagar. Det känns nästan lite oförskämt lyxigt att vara ledig igen, men vem klagar? Om SMHI håller sin prognos, så har vi dessutom en riktigt härlig lördag framför oss imorgon, med 24 grader och strålande sol. Goodness gracious me så ljuvligt, och så efterlängtat!


Det blir alldeles säkert en hel det trädgårdstid imorgon. Fler pryttlar och möbler ska ut ur ladan, och krassefröna behöver komma ner i jorden i slänten i köksträdgården. Kanske lyckas jag också sitta stilla i min däckstol, om än bara för en liten stund. Det låter som en trevlig lördag, eller hur?

2 kommentarer:

  1. Japp här med! Sen måste jag hinna med lite kaffe också, njuta av lördagen, solen och ledigheten...hur ska jag hinna??!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Oj, sommarvärme ju! Här skall bli ca 15 och det tycker jag är toppen!
    Coral Charm, ja det måste du skaffa ha en till trädgården med! Den är min favorit, har en som är ljuvlig! Köpte också en bukett pioner för nån vecka sen, tror faktiskt det är Coral charm det med. Ljuvliga!!

    Ha det gott och njut av värmen i morgon!
    Kram Gunila

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!