onsdag 14 juni 2017

Det är ju för märkligt...

Efter en givande studiedag med god mat och dignande fikabord kändes det onekligen som en mindre inspirerande aktivitet att prova ut en ny bikini, haha! Fast det där är ju aldrig roligt, så i år gjorde jag situationen drägligare och klickade hem flera modeller från ett postorderföretag på nätet. Då kunde jag iallafall prova hemma i lugn och ro, och ingen behövde höra mitt mustiga språk i processen. Det är ju för märkligt att de tillverkar min vanliga storlek lite mindre för varje år som går...


Trädgårdsbilden ovan har naturligtvis inget som helst med innehållet i dagens inlägg att göra, men jag besparar er en mer passande illustration. Valet föll iallafall på ett par rejäla mamelucker med tillhörande sedesam överdel. Om utvecklingen fortsätter sportar jag väl burkini nästa år...

3 kommentarer:

  1. Haha, ja det är väl märkligt hur storlekarna blir mindre och mindre! Och de plagg man har hemma, de hänger och krymper i garderoben...?!
    Tur det finns postorder, för såna som oss..;-)
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hahaha dagens skratt ������
    Skorpan

    SvaraRadera
  3. Du är rolig du! :) Jag har märkt av samma sak....konstigt....
    Kram/Nettan

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!