onsdag 11 oktober 2017

Man undrar ju...

Mina spontana loppisfynd är kanske inte alltid lika lyckade. Man kan ju till exempel undra hur i allsin dar jag tänkte när jag köpte den här galna krokbrädan, som verkar komma från norska Halden. Fast å andra sidan kan man ju misstänka att det var en ännu galnare person som faktiskt tyckte att det var den finaste souveniren som fanns att köpa med hem från semestern. Man undrar ju hur de andra grejerna i affären såg ut, haha!


Till och med maken, som annars brukar uppmuntra mina mest galna köp, tittade på mig med en bekymmersrynka i pannan när han såg den. "Den där får du ha i källaren," var hans spontana kommenta. Med skämskudde framför ansiktet, så måste jag ändå medge att jag tycker den är vansinnigt charmig. Om jag skyndar mig hinner jag skruva upp den i hallen innan maken kommer hem imorgon, hihi!

3 kommentarer:

  1. Jag tycker i alla fall att knoppbrädan var otroligt charmig, riktigt fulsöt. Fortsätt du med dina galna inköp.
    Eva-Lena

    SvaraRadera
  2. Ha ha ja skynda dig att sätta upp den! Heltokig och knäpp men ack så charmig :)
    Ja det finns mycket i gömmorna som man undrar varför man köpte...
    Höstkram till dig!
    Titti

    SvaraRadera
  3. Och sedan när Ni gått i pension, kan Ni skruva fast skylten på ytterdörren med texten... Här bor två glada pensionärer.Bara som en ide. Hi hiii kram *piah*

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!