torsdag 1 februari 2018

Klatschig kamerarem

Ja jisses, i badrummet händer det grejer! Idag har bland annat det gamla träfönstret tagits bort i ytterväggen, och det har murats och förberetts för glasbetongblock i öppningen istället. Det var så mörkt när jag kom hem, så det blir inga bilder på det. Istället kan jag visa min nya klatschiga kamerarem, som anlände med posten idag. Märket heter Cam-In, som jag tror är danskt, och remmarna finns i flera olika mönster. De färgglada ränderna i kombination med vackert läder förgyller redan min tillvaro.

Bild lånad från Kameradoktorn

Eftersom jag hade lyckats svänga om siffrorna i postnumret när jag gjorde beställningen, så fick jag hämta paketet på ett utlämningsställe i Hässleholm, haha! (Pinsamt att man inte kan sin egen adress...) Det passade ändå bra, eftersom jag skulle möta upp maken där och köra hem vår bil. Bra tajming, ändå.

1 kommentar:

  1. Jamen så läckra!!! Istället för den svart/gula remmen (jag som har en Nikon)...bra tips!
    Ja postnummer och telefonnummer är jag urusel på, sifferminne som en höna ha ha!
    Ha en skön helg nu, KRAM från Titti

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!