fredag 13 april 2018

Fredagskänsla och träbröllop

Fördelen med att jobba heltid är den där fredagskänslan som infinner sig när jag släcker lampan i mitt klassrum, låser dörren och låter hjärnan gå in i stand-by-läge. Den känslan får man ju nästan räkna som en löneförmån! (I kommunal verksamhet får man ta tillvara på det lilla, hihi!)


Att det är fredagen den trettonde idag bekommer mig inte ett dugg. Jag är faktiskt född på just en fredag den trettonde, så jag borde nog kunna betraktas som mer eller mindre immun mot tråkigheter just det datumet. Idag råkar det dessutom vara makens och min bröllopsdag, så what can possibly go wrong liksom. Träbröllop, minsann! ΑΩ 💗

2 kommentarer:

  1. Grattis, båda två! :-)
    Bisse

    SvaraRadera
  2. Visst är den härlig, fredagskänslan, även om det är den 13:e!
    Lite så känner även jag, trots att jag varit pancho några år nu!
    Grattis till er!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!