lördag 18 augusti 2018

Trädgårdstips

Idag kikar jag in en snabbis med två trädgårdstips till dig som är sugen på en utflykt nästa helg. Fredag till söndag går årets upplaga av den stora trädgårdsfesten av stapeln på Sofiero, med mängder av inspiration, scenprogram och försäljning av olika slag. Mer information hittar du om du klickar HÄR!

Bildkälla

Söndagen den 26 augusti är det trädgårdsdag på Bäckaskog slott. Det är förvisso en ganska liten trädgårdsmässa i jämförelse med Sofiero, men den brukar vara väldigt trevlig. Mer information om det HÄR!


Vi får se om jag tar mig ända till Helsingborg i år, men Bäckaskog ligger på lagom avstånd för ett par timmars utflykt på söndag. Kanske klämmer jag in båda två, om andan faller på.

1 kommentar:

  1. Ja trädgårdsmässor är alltid lika kul...Sofiero vore något!
    Solig kram från Titti

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!