måndag 17 september 2012

Höstsymfoni

Nu sitter jag här vid datorn och gnolar, efter en och en halv timmes körövning. Vilken härlig energi man får av att sjunga tillsammans! Jag är alltid alldeles upprymd efteråt och trallar hela vägen hem. (Vilket förvisso bara är cirka 250 meter, hehe!)


Min alldeles egna höstsymfoni totade jag ihop tidigare idag, genom att lägga prydnadspumpor, fallfrukt och diverse annat krafs i ett trevåningsfat i tråd och sedan ställa hela härligheten på planteringsbordet ute vid ladan. Man tager vad man haver, liksom. Med facit i hand skulle jag nog ha köpt några fler pumpor...

5 kommentarer:

  1. Tjusigt! Funderar som bara den hur jag ska hösta till det lite här, men jag kommer bara på en massa julpynt ;)

    SvaraRadera
  2. Härliga färger i ditt trevåningsfat och skönt att få sjung av sig lite. Jag är ingen körsångare själv men gapar och har mig i bilen om dagarna och det mår jag bra av :)

    kram Ullis

    SvaraRadera
  3. Åh, vilket härligt höststilleben du har gjort! Så läckert det ser ut!
    Kram
    LIsa

    SvaraRadera
  4. Så höst härligt. Älskar färgerna.
    Annika

    SvaraRadera
  5. Vilket härligt höstpynt! Blir så glad av färgerna :)

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!