fredag 24 mars 2017

Dagar i Hufvudstaden

Efter två intensiva men väldigt härliga dagar i Hufvudstaden har jag just landat hemma igen. Jag har varit på en fantastiskt inspirerande konferens, umgåtts med fantastiska kollegor, ätit fantastiskt god mat (alldeles för mycket...), sovit i en fantastiskt lyxig säng och som pricken över i hunnit klämma in en 25 minuters snabbfika med en fantastisk vän.


Men som alltid är det allra mest fantastiska att jag får komma hem till mitt lilla hus igen. Borta bra men hemma bäst blir aldrig en klyscha för Fröken Grön!

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt!! Det bästa med att åka bort är att det är så gott att komma hem (den känslan får man inte om man bara är hemma)!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Verkar ha varit fantastikt! ;-) Men så sant så sant, borta bra men hemma bäst!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!