fredag 28 april 2017

Vacker design

Jag bara måste få göra lite reklam för Malin Tuvesdotter; en himla begåvad tjej som jag känner från min högskoletid, och som nu följer sin dröm och jobbar med design. Tidigare designade hon mönster till bland annat kuddar och väskor, och nu jobbar hon med metall. "Smycken för hem och trädgård" kallar hon själv sina alster, och man kan bara hålla med. Kolla till exempel in den här superfina näckrosformade blomsterhållare i mässing. Så himla fiffig och så himla fin!



Malin gör också andra vackra föremål, allt med inspiration från naturen. Titta in på hemsidan eller på Instagram och låt dig inspireras! 

P.S. Inlägget skriver jag helt på eget bevåg. Det här är ju bara sååå fint! D.S. 

1 kommentar:

  1. Himla bra presenttips, följer nu henne på instagram, kommer att köpa för gåbortsbuketter!
    Kram Eva

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!