onsdag 24 maj 2017

Lite bloggpaus

Nu kanske det blir lite bloggpaus ett par dagar framöver, eftersom jag drar till London imorgon och inte vet om det blir tillfälle att hänga så mycket här i cyberspace. Det blir en intensiv resa, med resdag imorgon, Chelsea Garden Show på fredag och hemresa igen på lördag kväll. Kameran är packad, så förhoppningsvis har jag lite roliga bilder att visa när jag kommer hem.


Det har varit lite dramatik runt mina flygresor de senaste åren, med flygstrejk in i det sista när vi skulle till New York för två år sedan och sen det hemska bombattentatet i Bryssel förra året, när vi blev omdirigerade genom halva Europa för att komma till Madrid. Och nu är ju läget som bekant "critical" i Storbritannien, så vi får väl se hur det går att resa dit imorgon. Förhoppningsvis funkar allt som det ska. See you later folks!

3 kommentarer:

  1. Önskar dig en trevlig resa, utan några bekymmer alls! Ha det så jättetrevligt på Chelsea Garden Show och det skall bli roligt att få ta del av din reseberättelse sen!
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Åh så spännande! (Jag är avundsjuk!) Njut så mycket du kan och resan kommer säkert att gå bra, oroa dig inte.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Flyg försiktigt och visa massor av sköna bilder sen :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!