måndag 21 maj 2018

Älva i gjutjärn

Drömmen vore ju att hitta en riktigt ful gargoyle i sten att ha i trädgården (klicka på länken så ser ni vad jag menar), men innan jag springer på en sådan mjukstartar jag sagotemat med något ljuvare: En älva i gjutjärn. Hon och en sittande variant finns för en mycket rimlig penning i Blomsterlandets sommarkollektion.


Imorse när jag vaknade var det för övrigt bara 4 grader varmt ute, huuu! Jag fick till och med ha strumpor i skorna för att inte frysa ihjäl när jag gick till bussen. Tvära kast från högsommarvärmen de senaste veckorna, får man säga. Man har ju nästan glömt hur vädret är när det är normalt, hihi!

1 kommentar:

  1. Köpte också min söta trädgårdsälva på Blomsterlandet för ett par år sedan,
    nu för tiden har hon blivit så där skönt rostig som jag gillar.
    Ha en fortsatt fin och solig vecka!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!