torsdag 14 januari 2010

Tänt bli're här!

Nyss hemkommen från en sen kvällstur till storstadens nybyggda IKEA-varuhus, för inhandling av ny laddning Glimma värmeljus.

Torsdag kväll ska jag komma ihåg som en fördelaktig tid för dylikt besök, - det var inte en kotte där! Hann även klämma ILVA och Plantagen på vägen hem, i hopp om att hitta lite ny vårinspiration, men där var det mest rester av annandagsrean. Tradigt...

Nu kan jag iallafall "elda" på verandan ett tag till. Fast 400 värmeljus avverkar man ju ganska fort, hehe!


(Vill minnas att den här bilden redan är publicerad på den här bloggen, men återvinning har mitt fulla stöd!)

Dags att gå och packa weekend-bagen för helgens tur till "Glesbygd". Sen ska jag lägga mig tidigt och läääängta efter mitt lilla hus!

Trevlig helg på er, allesammans!

3 kommentarer:

  1. Det är något med Ikea och ljus...
    Spelar ingen roll om man inte ska ha några för har man varit där så kommer man alltid ut med ljus!
    Eller man,kanske ska säga jag=))

    Önskar dig sköna dagar på landet!

    SvaraRadera
  2. En annan sak som man alltid handlar på IKEA oavsett behov är servetter. De är billiga och tjocka, precis som det ska vara.

    SvaraRadera
  3. Carro, klart jag handlade servetter också =)

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!