fredag 5 januari 2018

Trettondagsafton

Efter tre intensiva dagar på jobbet, så är årets första arbetsvecka redan över. Jag unnade mig en hel halvtimmes komp i eftermiddag och kröp ner i sängen för en liten power nap när jag kom hem. Inte för att jag vet om jag blev så speciellt mycket piggare av det, man skönt var det iallafall. Och mysigt! Adventsstjärnan står kvar några dagar till, medan ljusbollarna får hänga kvar året runt. 


Om någon undrar över den tjusiga rördragningen i hörnan, så leder rören vatten upp till ett element på vinden. Lite industristil så där, haha!) Och om min lilla tupplur var tillräckligt lång för att hålla mig vaken till JVM-hockeyfinalen i natt återstår att se, men jag skulle inte satsa pengar på det...

1 kommentar:

  1. Jag som sover så dåligt borde bli bättre på powernaps mitt på dagen...men näe det går inte! Önskar dig en skön helg nu, njut av allt!
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!