fredag 10 januari 2020

Julgransplundring och längtan efter grönt

Fyra jobbdagar var onekligen en alldeles lagom start på arbetsåret. Jag unnade mig dessutom en timmes komp på eftermiddagen och kom hem lite tidigare än vanligt. Med tanke på att det är 51 veckor kvar på året (det är ju skottår), så vore det ju dumt att ta ut sig för mycket redan nu i början, hehe!


Den extra lediga timmen på hemmaplan ägnade jag sedan åt att plundra granen, som hämtas av Lions imorgon bitti, om man sätter ut den i grindhålet innan klockan 10. (Maken är alldeles säkert uppe då, hihi!) Sen kanske jag tar mig en tur till Blomsterlandet i helgen, där det visst är halva priset på gröna växter. För gröna växter är ju precis vad man behöver i januari. 

1 kommentar:

  1. Åhh en liten Lisa Larsson, såå gullig. Ja gröna växter är aldrig fel. Kram Pia

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!