tisdag 21 augusti 2012

Bloggträff på Bäckaskog

Kommande söndag (26 augusti) arrangerar Kristianstad Trädgårdsförening en trädgårdsdag på Bäckaskog slott. Ett 60-tal utställare kommer att finnas i parken mellan 10-16, och både det ena och det andra kommer att finnas till försäljning. 


Vi är ett par stycken här i södra delen av "Blogglandia" som tänkte förena nöje med nöje och passa på att ha en spontan liten bloggträff på Bäckaskog. Så roligt det vore att se fler av er där! Ni kan väl lägga en liten kommentar och berätta om ni har planer på att dyka upp, så att vi kan koordinera tid  (det lutar åt 11.30-snåret) och lämplig mötesplats lite närmare. Hoppas vi ses!

5 kommentarer:

  1. Wiiii! Vilken tur jag har dig! Hade nog aldrig fått nys om denna utställning annars. Ska verkligen försöka ta mig dit :)
    Tack!

    SvaraRadera
  2. Det lät ju som en jättefin utställning. Synd att det ska vara så himla långt till skåne ...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja då ses vi! Ser fram emot att få träffa lite trevliga trädgårdstokar igen. Behöver fylla på min energi känner jag (efter två arbetade dagar!)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Så bra att du också la till mer info. Ska bli spännande att se hur många trädgårdsnördar vi blir till slut ;)

    Och så bra det "fyndiga" växtstödet passade till den tjusig rosen!

    Ses på söndag!

    SvaraRadera
  5. Så härligt det låter med en träff där i det vackra trädgårdsfina!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!