måndag 20 augusti 2012

Klätterstöd på plats

Jag kunde naturligtvis inte vänta, utan var tvungen att hitta en plats för mitt loppade klätterstöd redan igår kväll. Det hamnade på södersidan av huset, som stöd för söta fröken Penny Lane. Hon blev glad, och jag blev glad!


När jag ändå var igång flyttade jag ett buxbomklot till den här lilla rabatten. Det passade precis in i ett hålrum mellan alunrotplantorna, bakom lavendeln. Nu syns det dessutom bättre än vad det gjorde  inklämt brevid ölandstoken vid källartrappan. 

Nu går vi ännu en högsommarvarm kväll till mötes. Dags att njuta av melon och skinka till kvällsmat, mums!

9 kommentarer:

  1. Hej! Detdär var snyggt!
    Njut av den vackra sommarkvällen!

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev! Ja, visst är det härligt med en varm sommarkväll, lite ovanligt, men härligt!

    SvaraRadera
  3. Det blev bra och rosen blev nog riktigt glad! Du undrar över objektiv. Haha, jag har en liten kompaktkamera. Förvisso en väldigt bra sådan, Canon, men Bara det inbyggda objektivet att "jobba med". Orkar inte släpa runt på en systemdito.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Alla glada :-) Vilket toppenfynd du gjort.
    Hälsar Åsa

    SvaraRadera
  5. vilket fantastiskt buskstöd du har fyndat !!! Grattis..

    mvh

    Elisabeth i Vännäsby

    SvaraRadera
  6. Oj så bra det blir med nya stödet. Lyckos er som hittar så bra grejer på loppisar. Jag har fel ögon.
    Jag måste leta efter ett högre växtstöd. Min ena klematis växer SÅ mycket.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Såg hur fint och ståtligt de sträckte sig tillsammans när vi gick upp från byn idag! Stiligt värre!

    SvaraRadera
  8. Ett verkligt fynd och snyggt också och bra och Penny Lane är så söt!
    Agneta kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!