onsdag 9 december 2009

Smaskens!

Idag damp det ner ett paket med härligt smaskiga bakverk! De är inte bara läckra att titta på, utan även garanterat figurvänliga och fiberrika. (Tror till och med att de är godkända av Viktväktarna!)


Konstnärinnan bakom härligheten är Hönemora, och beställning går att göra på hennes blogg. Synnerligen kreativt och prisvärt! (Och synnerligen imponerande för en som jag, som växte upp med syslöjd som värsta ämne i skolan... Är det bara mig det är fel på, eller var alla syslöjdsfröknar ELAKA förr i tiden??)

Mina små godingar kommer att hamna som bordsdekoration på köksbordet på Solhäll. - Visst vattnas det i munnen bara man tittar på dem!?

3 kommentarer:

  1. De såg smarriga ut, blir du inte sugen att äta upp dem!!?
    Carro
    ps Själv valde jag träslöjd...

    SvaraRadera
  2. Visst var fröknarna det...;O min luktade dessutom sprit och läkerol i en uuuunderbar blandning... Träslöjd var roligare på den tiden, dock gillar jag att sy idag:)

    De där blir fina på Solhäll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej du, va roligt att du gillade bakverken, trevligt att göra affärer med dig. Ha en skön helg på Solhäll. Kram Katarina.

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!