tisdag 31 juli 2012

Egentligen...

Egentligen är det inte ens höst... Egentligen behöver jag inga nya kängor... Egenligen kanske de var för dyra... Egentligen kanske det var helt onödigt... Men när jag stod där i affären kunde jag inte komma på en enda anledning till varför jag INTE skulle köpa de här skorna från Ten Points.


För de är ju så vansinnigt sköna! Och så vansinnigt Fröken Gröna! Dessutom är de ekologiska (växtfärgade för hand), så praktiskt taget gjorde jag ju en insats för miljön när jag köpte dem. Alltså finns det inte en enda anledning till varför jag INTE skulle köpa de här skorna. Punkt slut.

23 kommentarer:

  1. Fröken GRÖN, så himla störtsköna!
    Jag känner också för att shoppa lite höstprylar, lika bra att passa på. De brukar ju ta slut på momangen..

    kram

    SvaraRadera
  2. Gud vad fina de var! Förstår varför du slog till!

    SvaraRadera
  3. Jessica, grannen31 juli 2012 kl. 18:23

    Skitsnygga!

    SvaraRadera
  4. Du är för söt..............klart du ska ha sådana kängor!
    Som gjorda för dig.

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  5. Jag förstår att du köpte dem. Jätte fina.
    Kram
    HAnna

    SvaraRadera
  6. Supersnygga!
    Visst fanns det liknande förra året?
    Synd att jag inte är "grön".. men du kommer bli så vacker:)

    SvaraRadera
  7. Du gjorde helt rätt! Grönt skall det vara!
    Hoppas du får sköna promenader i din nya skor!
    Kram
    Annemo

    SvaraRadera
  8. Henrik i Karlskrona31 juli 2012 kl. 19:41

    Riktigt, riktigt fina kängor. Och vi gillar att de är miljövänliga.

    SvaraRadera
  9. Snygga som attan! Och tänk, du gjorde dessutom en insats för miljön. Bara det är ju en anledning till ATT köpa.

    Bra köp fröken!

    SvaraRadera
  10. Så snygga!!!
    Klart du skulle ha dom:))
    Skulle absolut passa mig oxå....

    Vill ha...Vill ha:))
    Kram Malin

    SvaraRadera
  11. Åh, så fiiiiiina. Skulle absolut kunna tänka mig själv i ett par likadana. Har du köpt dem i Kristianstad?
    Hälsar vill-ha-Åsa

    SvaraRadera
  12. Så roligt att du vill vara med i min tävling.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  13. Visst är de underbara,Jag har de röda,Skulle kunna tänka mig de gröna också
    Jättesköna
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  14. Härliga skor! och vad skönt med en så bra motivering för att köpa skor!!
    Jag är lite utan motiveringar nu känner jag...:-) Att göra en insats för miljön var ny...:-D

    SvaraRadera
  15. Supersnygga !!!
    Tänk att få möta hösten i dessa snyggingar ...
    Klart Fröken Grön skall ha gröna skor!
    Själv är jag en lila fröken med lila skor ... dom skrek på hyllan direkt jag klev in i affären .. och det är ju dumt att inte lyssna till såna hjärtskärande skrik !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
  16. Wow, grymt snygga! Din färg så klart och jag älskar också grönt så jag hade verkligen kunna tänka mig att äga dem.

    Kram

    SvaraRadera
  17. Tillägg: VI ska ha besök från USA på fredag. En familj vi inte träffat på 14 år. De bor i ett lyxigt och fint område i flott hus så jag känner att här behöver röjas lite med hjälp av dammsugare och kratta. Det är så ibland att det behöver göras ett ryck och nu blir det av. Dessutom kommer min kusin med familj från Stockholm på torsdag.

    Kram

    SvaraRadera
  18. Hehe, jag gillar dina argument!
    Coola tycker jag!

    Själv letar jag efter ett par vinröda
    Doc Martin. För det tycker jag att jag verkligen behöver=))
    Måste ju ha rejäla pjuck på hundpromenaderna!

    SvaraRadera
  19. Vansinnigt snygga! Klart du var värd dom.

    SvaraRadera
  20. Ursnygga ! Jag har själv likadana i samma märke , fast högre :)
    Kramar // Susanne

    SvaraRadera
  21. Helt rätt! Absolut de coolaste skorna jag sett på länge och helt Fröken gröna såklart :)kram Marie-Louise

    SvaraRadera
  22. Kanonsnygga skor! Älskar färgen!
    kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!