torsdag 2 november 2017

Pausbild

Jag tillhör skaran lärare som faktiskt har vanlig semestertjänst, men idag och imorgon passar jag på att unna mig lite självbelöning i form av höstlov. Med helgen blir det ju hela fyra dagars ledighet i rad, vilket verkligen inte känns som fy skam så här i höstmörkret.


Vad jag hittar på med min lediga tid får jag nog berätta imorgon, för idag har jag fullt upp med att bara vara ledig. Fast känner jag mig själv rätt är dagens bild (som mest är en pausbild i brist på annat) ändå en rätt god illustration över var jag kommer att tillbringa åtminstone en del av den kommande tiden, hihi!

4 kommentarer:

  1. Låter skönt med en paus på fyra dagar. Njut!
    /Gunilla

    SvaraRadera
  2. Låter verkligen skönt...bara vila, en underskattad syssla!
    Dagar och veckor rullar på alltför fort. Den där vita järnsaken ovanför din hylla i ditt förra inlägg, var kommer den ifrån?
    Näe nu lite kaffe och ta tag i dagen!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. "Järngrunkan" hittade maken i en antikaffär i Eslöv för några år sedan. Jag vet inte var den kommer ifrån, men visst är den fin?

      Radera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!