torsdag 8 augusti 2019

Trädgårdsboots

Efter 17 år på mina fötter, varav 11 år i trädgårdstjänst i den göingska myllan, kan man lugnt konstatera att mina gamla hikingboots har sett sina bästa dagar. Ett par nya trädgårdskängor har stått på min önskelista ett bra tag, och efter tips från floristfröken F nere på byns finaste lilla blomsteraffär, så hittade jag väldans prisvärda Blundstone-boots på Lagerhusföreningens butik i grannbyn. Tänk, så bra! Där hade jag inte ens tänkt på att titta. 


Nu är de ju så nya och rena och fina att jag nästan inte ids lorta ner dem, hihi! Men skitiga kommer de med största sannolikhet att bli i höst, för om det är någon som är världsmästare på att skita ner sig i trädgården, så är det ju jag. And I'm loving it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!