torsdag 26 november 2020

En eftermiddag i Malmö

Eftermiddagen tillbringades i Malmö, där jag hade tid för "besiktning" hos min läkare. Jag har en kronisk diagnos, men är lyckligt lottad att svara så bra på medicinering att jag lätt glömmer bort det där mellan varven. Efteråt träffade vi svärmor för första gången sedan i somras och gick en corona-anpassad promenad tillsammans genom St Pauli kyrkogård. Det är verkligen en plats där dåtid och nutid möts, och där olika begravningskulturer samsas på ett och samma ställe. Väldigt fint!


När vi kom hem väntade det första förslaget på köksritning i min mailbox. Så himla spännande! Och så himla bra med 3D-ritningar, så att man får en ungefärlig uppfattning om hur det faktiskt kommer att se ut. Nu får vi ta helgen på oss att närstudera och begrunda detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!