torsdag 25 november 2021

In the mood?

Det är onekligen svårt att ta in det faktum att det är första advent på söndag. Höstdagarna har runnit iväg så himla snabbt, och det är fortfarande relativt varmt ute. Jag har inte alls kommit in i rätt mood än, men kanske blir det ändring på det bara jag får börja pyssla lite i helgen.


Helgens första aktivitet blir dock ett besök hos tandläkaren imorgon förmiddag. Kanske inte det roligaste jag vet, men inte heller det värsta. Förhoppningsvis blir det bara en snabb undersökning utan behov av några större ingrepp, så att jag kan gå och köpa fredagsgodis sen, hehe!

2 kommentarer:

  1. Det är nästan att jag önskade att jag skulle vara hemma i helgen så jag kunde dra fram hela julen! Så härligt! Får bli måndagens projekt istället. Det är bara att börja plocka så kommer lusten :-) Jag skall prova på att göra en julstjärna av grillpinnar i år. Verkar lätt och kul. Jag är sååå redo! Hoppas det gick bra hos tandläkaren!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Julstjärna av grillpinnar blir man ju nyfiken på :-)

      Radera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!