tisdag 22 februari 2022

Happy Twosday!

Internet har laddat upp för den här dagen länge nu. (Ja, galningen Kanye West också för den delen, haha!) Idag infaller ju nämligen det smått magiska datumet 22-02-22. Fast det är ju egentligen mest med det amerikanska dateringssystemet 2.22.22 som det faktiskt blir en riktig palindrom. (Ni vet ord som går att läsa på samma sätt från båda hållen.) Orkar man hålla sig vaken till 22:22, tro? 


Själv har jag firat denna magiska dag (och gårdagen med för den delen) i sällskap av årtiondets mest ömmande halsmandlar och en gnutta feber som pricken över i. Usch, jag blir så introvert och kinkig när jag är sjuk. Nästan som en man med förkylning. Att jag är vaken 22:22 ikväll skulle jag inte sätta mina pengar på...

2 kommentarer:

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!