torsdag 29 december 2022

Köpcenterbesök och bokläsning

Jag dristade mig till ett besök på C4 Shopping i Kristianstad efter lunch idag. Jag var inte direkt ensam om det vågspelet, om man säger så. Jisses, så mycket folk! Några kläder orkade jag inte prova, men det var ändå rätt kul att gå runt och titta lite grann. Det var bra rea på alla julsaker, så jag passade på att köpa juletiketter och små filtfigurer på Panduro Hobby att använda nästa jul. (Jag måste bara komma ihåg var jag lägger dem...) Lite underkläder och skönhetsartiklar blev det också, och två böcker som jag har haft på min läslista under hösten. Bäst var ändå fikan på Espresso House. 


Ikväll äter vi kallskuret och ostar från kylskåpet, och jag passar på att elda ner ljusen i julgransstaken för sista gången i år. Sen ska jag sätta mig och börja läsa någon av böckerna jag köpte. Mitt nyårslöfte om att försöka läsa tolv böcker mellan januari och december kommer jag nog inte uppfylla, men jag ska iallafall försöka snygga till siffrorna lite grann. Jag får återkomma med en recension när jag har läst klart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!