lördag 15 juni 2024

En sväng till Karlskrona!

Efter en sen frukost körde jag en sväng till Karlskrona, för att tillbringa dagen hos mina föräldrar. Det regnade och blåste hårt från alla tänkbara håll, så där som det bara kan göra i "Staun". (Karlskroniternas smeknamn på Karlskrona.) Vi valde således att hålla oss inomhus hela dagen, och det var faktiskt inte så dumt det heller. Dagens bloggbild är alltså inte alls tagen idag, men man tager vad man haver. 

På hemvägen gjorde jag ett stopp på EKO-hallen i Fjälkinge, där det finns allt och lite till. Jag blundade hela vägen genom den gigantiska godisavdelningen, men handlade med mig lite nödvändigheter till tvättstugan och städskåpet och några blommor från utomhusavdelningen. Imorgon får jag plantera lite nya krukor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!