måndag 8 juni 2015

Frukostskålar från OC

Jag gör ofta en sport av att inte köpa något nytillverkat porslin, men när nätvaruhuset Campadre hade rabattkampanj på de här fina gröna frukostskålarna från Oscar & Clothilde kunde jag inte låta bli att klicka hem ett set om fyra stycken. De är helt perfekta i storleken för en rejäl portion frukostfil eller jordgubbar med mjölk. Eller ett rejält lass glass!


Varje skål har ett eget mönster, både invändigt och utvändigt. Ljuvliga, tycker jag! Och så är de ju gröna. Jag ångrar nästan att jag inte köpte fyra till.


Nu återstår bara diskning. Och att klämma hål på bubbelplasten som låg i lådan de kom i. Vilken bonus, hihi!

3 kommentarer:

  1. Jag kan bara hålla med, jättefina skålar. Ett plus är ju också att dem ger ett gammalt intryck:) Ha det fint!
    Varma hälsningar,
    Sofie

    SvaraRadera
  2. OMG They are wonderful! Perfect colour for icecream as you say! I love them!


    Marina from http://marinainblue.blogspot.com.es/


    SPAIN

    SvaraRadera
  3. Oj, vilka fina skålar!
    Tycker med det är en sport att hitta begagnat men undra om jag inte allt blev sugen på dessa jag med...

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!