söndag 1 januari 2017

Välkommen 2017!

Traditionsenligt tillbringade vi nyårsaftonen tillsammans med goda vänner i Åkarp, där vi åt gott, spelade spel och lekte lekar. Vi vuxna gick ett varv runt bordet och var och en fick berätta vad som hade varit bra och inte så bra med 2016 och vilka förväntningar vi har inför 2017. Det var riktigt fint! 


För min del handlade två av tre svar om min trädgård, föga förvånande. Att det dessutom var värdparets förtjänst att jag är växthusägare kändes naturligtvis extra roligt.


Att 2017 knappt hann börja innan mardrömsnyheterna från Istanbul kablades ut i etern känns tungt, men jag väljer ändå att hoppas och tro att vi har ett bra år framför oss. Gott nytt år, kära bloggläsare! Må lycka och välgång följa oss på färden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!